Nonsens (Ninni)

Jag borde sova. Men jag är så där övertrött att det inte går att somna. 

Har kollat på nån slags serie om Henry VIII och Anne Boleyn. Hyfsat tidsfördriv.
Ni kan väl den där ramsan för att hålla ordning på Henrys alla fruar?
Annulled
Beheaded
Died
Annulled
Beheaded
Survived

Vekligen värdefull kunskap, tycker ni inte?

Ragge snarkar nåt så in i bomben högt. Anna hade svårt att koncentrera sig på TV-programmen igår för att han lät så mycket. Själv är jag så van att det nästan är svårt att sova utan hans oljud. Så är det med mopsar.

Det har varit lite dåligt med bilder ett tag. Tänkte därför avsluta med en idolbild på min kära syster.
Håll till godo!

image1604

Kommentarer
Postat av: En annan fröken

Tack fröken Kellander. Jag har ofta legat sömnlös och undrat över vad alla hans fruar råkade ut för.

2008-03-14 @ 10:55:28
Postat av: Ninni

Anar jag en viss spydighet? Hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback