Nej den kom inte (Anna)

Jag har ont i mitt ben och får nog inte träna idag. Det ska bli tråkigt. Jag har inte sovit så mycket inatt utan mest vridit mig runt. Sen åt jag starka tabletter så att jag mådde illa. Det blir en intressant dag, det här!

Än en gång vill jag säga hur roligt jag tyckte att Morgonsoffan var. Hahahaha. Jag ser redan fram emot nästa vecka.

Nu ska jag gå på promenad med Grappo. Grappo är fortfarande väldigt ledsen över Esso faktiskt. Eller iallafall så hatar han att vara själv, stackarn. Han tittar på en med sina ledsna små ögon när man går hemifrån så att det gör lite ont i hjärtat. Stackars Grappo. Eller som mamma skulle säga: Stackars Per.

Igår fick vi jeans på jobbet. Mina var så helt sjukt snygga. Jag ska ta ett kort och visa sen. Men idag kan jag inte ha dem, för de är tighta, och när jag har ont i höfterna så kan jag inte ha tighta jeans. Intressant va?

Nu ska jag inte duscha håret fast jag borde utan bara duscha kroppen. Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: frida

jag såg ju inte Morgonsoffan, men det var väl runt sjutusen repriser så det fixar sig nog...

Postat av: Anna

Ja, Frida, du måste se det!!!

2008-03-14 @ 09:23:48
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback