Millenium (Ninni)

Idag har jag börjat läsa Stieg Larsson-triologin. Än så länge håller den absolut måttet så det blir nog en hel dag av läsande.

Förövrigt är jag på småätarhumör. Det händer ytterst sällan. Jag har gläppt i kylen säkert trettio gånger redan, men konstigt nog är det samma innehåll varje gång. Inget gott alltså. Det får bli en tur till CG senare.

Under tonåren var jag svensk mästare i kylgläpp. Ni vet, under den tiden man normalt står i växten (nu hände det ju visserligen inte mig..) Det drev min kära mamma till vansinne. Jag kunde konstatera att det inte fanns nåt jag var sugen på, för att fem minuter senare ta en ny titt. Detta tills mamma skrek att kylen bara fungerade om den var stängd. Så höll vi på. I några år.

Undrar om vi har nåt gott i frysen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback