Varför... (Ninni)

...är bloggen till vänster?
Hur har det blitt så?
Ja, jag kanske är lite oteknisk.
Det är inget jag skäms så värst över, jag är ju bra på andra saker.
Nåväl, det uppskattas om någon på ett lätt sätt kan förklara hur jag fixar detta.

Och om nu bloggen måste vara åt nåt håll, borde den inte vara till höger i så fall?
Det är ju ändå en Kellanderblogg och det här vänstrandet känns inte riktigt bekvämt.

Eftermiddagen har återigen tillbringats här på Karlsbeach.
Titta förbi på en simtur om ni vill!
Jag kan erbjuda en blå gummipool, paraplydrinkar och kokosdoftande sololja.

Anna hälsar att hon nu är tillbaka på Sport IF. Det går överraskande bra även om handen är lite gipsig och viktigpettrig. Titta gärna in, köp ett par shorts och säg hej. Då blir hon glad.

Imorgon är jag ledig.
Joddiladdiliddiho!

p.s. Ni vet ju att Anna A L L T I D försäger sig om saker. Typ vad folk ska få i present och så. Nu har hon gjort sin värsta försägning någonsin. NÅGONSIN. Jag kan ännu inte berätta om det, men så snart jag kan ska dela med mig av den här fantastiska historien.

Kommentarer
Postat av: cici

Jag fattar inte. Bloggen är vä inte vänstervriden? Den är perfekt i mitten för mig.

2008-06-04 @ 10:55:58
Postat av: Anonym

Bara den inte kommer för långt till höger och blir en nazistblogg bara!

2008-06-04 @ 13:35:23
Postat av: Anonym

Bara den inte kommer för långt till höger och blir en nazistblogg bara! Det vore jobbigt

2008-06-04 @ 13:35:53
Postat av: norr

jag vet vad hon sa, ja satt bredvid o det vart väldigt spänt.

2008-06-05 @ 00:59:37
Postat av: Ninni

Noo! Ja, det är inte klokt ur hon lyckas....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback