Hos Arvid i torsdagskväll (Anna)

Lite sent... Men bättre sent än aldrig. (Jag har ju fortfarande inget Internet. Det är asjobbigt. Det är typ inga som kan leverera hem till mig. Jag kan få 0,5 ADSL för typ 349 kr/månad, men det känns ju asdyrt och assegt. Jag vill ha typ 8 åtminstone. Så jakten fortsätter...)

I torsdagskväll var vi hos Arvid och spelade tv-spel. Det var Buzz, Sing Star och Guitar Hero. Och det var jag, Arvid, Frida Kristoffer (aka Sam Lager) , Tania och Micke. Det var skitkul. Jag och Tania var något sämre än de andra på Buzz. Men vi var glada ändå. Så här såg det ut:


Hela gänget buzzar och Arvid ölar.


Micke och Frida hånskrattar åt den "lätta" frågan, och Tania biter sig koncentrerat i läppen.


Kribba hade inte fattat att gitarren inte funkade till Sing Star.


Dancing queens.


Som ett par tvillingar. Lika som bär.


Jag fick också va med på några kort!


Kribba hade micken all over himself. En mick här och en mick där. Han var helt vild.

Det tar ungefär en kvarrt per bild här, så jag orkar inte lägga upp några fler. Men jag tycker att man ser bra på de här bilderna hur roligt vi har det!

Kommentarer
Postat av: Tania

team Anna + Tania + lite fusk, det var grejer det.

Postat av: frida

men ni, påminn mig igen hur bra det egentligen funkade... (nej seriöst, jag minns faktiskt inte)



bra kort Anna, du har verkligen fångat stämningen!

2008-07-21 @ 08:36:07
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback