Tanias avskedskalas (Anna)

Igår var jag hos Tania på fest. Fast när de gick ut vid kvart över tolv åkte jag hem. Men det var väldigt roligt. Jag satt med ett gäng glada damer i köket och pratade mest. Sen blev det lite sing star och lite guitar hero (jag tittade bara). Jag tog lite kort också. Men inte så många bra. Som vanligt.

image1413
Tania gör sig läcker för kameran som vanligt.

image1414
Sandra råkade komma med på kortet.

image1415
Carro och Jannie (Janne) sjöng sing star. Publiken Sara ser sådär imponerad ut...

image1416
Sandra tog över mikrofonen.

image1417
Sen spelade Carro och Sandra guitar hero. Sandra var jättebra och Carro hade bara spelat en gång förut och ville därför spela på easy. Jag kan här göra avslöjandet att Sandra lurade Carro och satte på medium istället. Men det gick ju bra.

image1418
Tack då mycket Tania och ha en trevlig resa.

Kommentarer
Postat av: Tania

tack MASSA för att du kom och boken var helt klart den finaste presenten jag fick! synd att jag inte hann vara så social med alla. det blev ett jävla flängande och springande..

Puss

Postat av: Tania

har du lust att maila över lite bilder till mig som du tog? jag har typ INGA kort på carro, sandra, o en massa andra..

2008-01-27 @ 07:46:31
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja det kan jag göra. Tror jag. Så dum kan jag väl inte va att jag inte fattar hur man gör det!

2008-01-27 @ 15:40:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

nej. bara "bifoga fil" på mailen. det ska du nog se hur du gör.. :)

2008-01-27 @ 19:32:09
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback