Städa (Anna)

Idag skulle jag städa på morgonen. Det har jag inte gjort. Ikväll ska jag städa på kvällen. Det kommer jag nog inte att göra. Det är fan i mig det värsta jag vet. Städa alltså. Tvi vale.

För övrigt drömde jag att jag spydde i Arvids Salomon-ryggsäck och sen gömde den i hans trebenta byrå (som såg ut som en tiger). Det är ett jävla tjat om de där ryggsäckarna på jobbet förstår ni. Så för Frida och Arvid är det säkert jättekul, men för er andra är det nog inte så intressant. Men ändå.

image1326

Nu ska jag göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Kecke

Har du med flit valt en bild på en tjugo år modernare väska för att poängtera hur ung du är? Eller är du helt enkelt så ung att du inte vet hur den klassiska salomonväskan såg ut?

2008-01-04 @ 10:42:12
Postat av: Anna

Nej (på fråga två). Jag ber om ursäkt. Men Arvid har förklarat idag om det blåa nylontyget, uranga "gummikanten" och det stora gamla silver S-et. Det låter helt sjukt läckert....

Postat av: Anna

Eller... JA blir kanske svaret då... Jag vet inte hur den ser ut.

2008-01-04 @ 20:17:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback