Rolig gymnastikträning (Anna)

Igår gick det bra på barngymnastiken. I båda grupperna faktiskt.

Sen var jag på kören mellan kl 19-20. Det var kul. Vi hade inte våran vanliga körgubbeledare så vi hann faktiskt sjunga lite. Det var ingen som pratade hela tiden.

Sen åkte jag på min gymnastik 20.30-22.30. Det var jättekul men ganska hårt igår. Det började några nya med. Tjejer (vi är typ fem tjejer och femton killar innan). Det var kul. Dels vara Sara med (hon var med en gång förra terminen). Och en som heter Therese och bor i Mantorp och ska hjälpa mig och Ninni lite med våra barngrupper. Det allra roligaste var att Carolina började. Vi har gått massa kurser ihop och hon är jättesnäll och rolig. Sen var det två tjejer till som också var snälla. Vi gjorde flickisar ner i skumgropen.

Sen glömde jag min diabetesväska i T1-hallen. Det märkte jag när jag skulle sova. Jag fick ringa till min tränare Niclas (typ elva) och sen åka och hämta honom hemma så han kunde släppa in mig och sen köra hem honom igen. Det var lite pinsamt. Jag har grava minnesproblem alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback