Nyårsfesten (Anna)

Gott nytt hår!

Igår var vi som bekant på nyårsfest hos Ninni och Berra. Det var jättekul. Jag var nästan lugnast av alla, är det inte helt sjukt så säg? Speciellt eftersom Ninni var fullast. Eller näst fullast, efter Hanna Höglund som sov på toaletten hela natten. Hahaha.

Det var god mat och trevligt sällskap. Här följer en liten bildserie med lite mingelbilder. Vi hade tyvärr inte tagit så mycket kort. Ninni var ju alldeles för full för att ta kort. Eller som hon själv vill tro: Hon var för upptagen med sin värdinna-roll.


174189-1313
Lotta Esping (eller huggormsbäbis).

174189-1312
Lottas kille Peter, som skjutsade mig och Yohanna in till Mantorp, tack så mycket.

174189-1311
Ragge var helt klart fullast på festen, men var nån förvånad? Liten rolig anekdot är dock att NÅGON hade spillt grogg på Ragge, så han var alldeles kladdig.

174189-1310
Anders och Hanna H.

174189-1309
Matbild. Frida kliar sig i huvudet. Här syns även Daniels nya snygga brillor.

174189-1308
Den här bilden ville Ninni ha med för att Per såg så populär ut.

174189-1307
Magnus, Ninni och Daniel.

174189-1306
Yohanna och Anders. Med ett sånt där sugrör kan man väl inte stämningen vara annat än på topp?

174189-1305
Sen sjöng vi "Jåmådduleva" för Ninni. Jag menade inte ett jävla ord av vad jag sjöng! Ha! Snacka om att lura alla.

174189-1304
Jag undrar om Viktor precis har sagt nåt om hur vettiga han tycker Vänsterpartiets politik är. Hanna ser ju inte ut att hålla med i jalla fall...

174189-1303
Jag och Jojo började äta lite innan alla de andra. Jag var faktiskt tvungen att äta. Vi är ganska snygga när vi äter. Det är ett problem vi har.

174189-1302
Ninni och jag innan festen började. Ni kan lägga märke till att Ninni har tagit på sig lite för mycket kroppsglitter. Nåja, är inte allt kroppsglitter för mycket?

image1314
Sen var vi även ute och tittade på fyrverkerierna. Helena och Hanna tyckte dem var fina. (Närni ser den här bilden kanske ni inte tycker det är nåt konstigt att Hanna sov på toastolen...)

image1315
Lotta, Peter, Johanna, Daniel, Magnus, Per, Anders, Hanna, Viktor och Frida. En så kallad gruppbild.

image1316
Tjusiga, välklädda  killar. Viktor, Daniel och Magnus.

image1319
Per, Frida och Hanna drack ordentligt med champange. Och det ska man ju. Det är ju inte varje dag det blir ett nytt år, så att säga.

image1317
Johanna är lika läcker som vanligt.

image1318
Och för att inte tala om mig i Daniels höghatt. Tummarna är ju snygga i jalla fall.

Vi tackar och bockar för den trevliga festen. Det var mycket gott (framförallt efterrätten....mmmmmm) och mycket roligt. Men det känns alltid lite konstigt när man kommer hem och mamma och pappa fortfarande är i full gång. Jag åkte hem innan deras femtioåriga gäster. Ojojoj, jag börjar bli gammal.

Och by the way, när jag var hos Ninni för att hämta mina grejer vid sex låg hon och SOV. Hon har nog haft en jobbig dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna H

Det är bara tacka Anna för att hon fylde i mina luckor, samt påminde alla om att jag sov på dass två gånger :-)

2008-01-05 @ 20:58:18
Postat av: Anna

HAHAHAHA. Varsågod! Är du frisk nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback