Mina använda trosor (Anna)

Jag har ett litet problem här hemma. Det är det här med mina använda trosor. När man ska gå in i duschen brukar jag oftast ta av mig alla kläder, inklusive mina underkläder (ett litet tips sådär, man blir så mycket renare faktiskt!). MEN Pumba är helt galen i mina använda trosor. Hon märker först revir runt dem, som hon gör runt matskålen, vattenskålen, sina favoritleksaker etc. Sen ska hon gömma dem. Under mattor eller under soffan. Ja det är väl okej. Men nu har hon börjat bära med dom in i sin kattlåda och gräva ner dem. Det är lite äckligt. De trosorna har jag slängt. Men varför gör hon så? Nån som vet?


image1387
Trostjuv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon vill lära sin mamma att kissa på lådan såklart!

2008-01-19 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback