It's soooo worth it (Anna)

Igår var vi ute. Det var jätteroligt! Och då menar jag JÄTTEroligt.

Först var jag, Frida, Jesper och David här. Vi drack öl/sprit och åt chips och dip. Vi tittade på lite gamla kort. Det var roligt.

image1360

image1361

image1362

image1363

Sen gick vi ut (otippat nog till Platens...). Ute träffade vi Pelle och Arvid som var ute och svirade. Vi träffade även Tania, som var ute. Oj, vad det var roligt alltså. Frida blev jättefull och gick hem klockan två. Vi andra höll oss kvar ända till stängning. Jag har massor snygga kort.

image1364
Frida fick nåt jätteäckligt att dricka av Arvid.

image1365

image1366

image1367
Arvid och Jesper såg lite kära ut hela kvällen.

image1368
Kecke vill också vara med.

image1369
Och Frida...

image1370
Pelle ville va med Frida och Tania också.

image1371
"Kom igen Tania, erkänn att fulla människor ÄR mycket jobbigare när man är nykter..."

image1372
David likes Jespers tröja.

image1373
Jag avslutar med den här bilden, som framförallt berättar hur Frida mår...

Hej hopp, vad det var kul.

Kommentarer
Postat av: Tania

alltså jämfört med Pelle så är ju alla nyktra typ så det går inte avgöra.

2008-01-13 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback