Färdig! (Anna)

Eller nåt. Jag har kvar att dammsuga och att byta lakan. Men det har jag tänkt att göra imornbitti. Det ska komma en tjej och kolla på lägenheten imorn. Det är därför jag vill dammsuga. Det var egentligen inte stökigt alls här. Det var lite i köket och lite kläder på skrivbordet. Men det är ganska stökigt ändå tycker jag!

Nåt roligt som hände nyss var att jag bytte ut Timon och Pumbas mat/vattenskålar till de nya de fick i julklapp. Timon blev JÄTTERÄDD för skålen. Det var kul tycker jag.

Imorn ska jag hitta nån bok till bokcirkeln den sextonde. Jag kommer inte på nån bra sådär själv så jag tar nån som inte jag har läst heller. Det blir nog bra det.

Jag behöver en ny dataskärm. Den här stängs av lite då och då. Det är jobbigt.

Pipi pipppp pip i säger det från vardagsrummet nu. Det är tjocka Lady som leker med en annan julklapp. Hennes favorit faktiskt. Små möss som kvittrar.

Nu ska jag spela lite spel innan jag ska sova.

Tjo fröj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback