Diabetesläger dag 2 (Anna)

Imorse lämnade vi först lite blodprover. Sen åt vi frukost. Sen var det rond. Sen gick vi igenom våra värden och fick rita kurvor och så. Mina värden var helt klart bäst (inte för jag vill skryta men...). Sen lagade vi mat. Jag fick baka bröd. Det ska vi äta till frukost imorn, jag tror det kommer bli jätteintressant. JAg har inte bakat så mycket bröd förut. Sen åt vi lunch. Sen hade vi först en "föreläsning" om insulinbehandlingar och sen om insulinkänningar. Sen har vi också fikat några gånger.

Inatt ska vi mäta vårt urin. Är inte det jätteäckligt! Vi ska pinka i nån bytta och sen mäta upp i deciliter hur mycket det var och sen ta med. Jag får väl ta mitt bakdecilitermått då, jag har inget annat. Jag försökte ta mig ur det hela genom att säga att jag hade gjort det förra veckan. Det gick inget bra.

Nu ska jag byta om och sen ska jag på gymnastiken. Jag har jätteont i nacken dock. Måste beställa massage-tid tror jag. Idag ska jag göra flickis. Det ska bli kul.

Jag har sett lite CSI och slappat sen jag kom hem. Det är skönt. Och gjort en thai-gryta.

Boring!

Kommentarer
Postat av: molly

12xsen prata med fröken, lite variamollytion kan inte skada

2008-01-22 @ 20:28:20
Postat av: Helena

This one time at diabetes camp.. Synd att du inte får berätta sånt faktiskt..

Postat av: Anna

Jag kanske gör det till er sen ändå... Jag kan nog inte hålla mig.
(och det första fattade jag inte...)

2008-01-23 @ 16:01:00
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Helena

Det är ju från american pie. This ome time at band camp I stuck a flute up my pussy..

2008-01-24 @ 10:48:46
URL: http://www.helenamissmatch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback