Vindsröjning (Anna)

Igårkväll var jag med Linus. Vi hade jättekul. Först kom det ju ett rart par och tittade på lägenheten. Sen lagade jag mat. Sen började vi värat uppdrag. Nämligen att städa vinden. Linus har alla sina grejer kvar där än. Så det fanns ganska mycket grejer. Det mesta slängdes dock. Så nu är nästan grovsoprummet fullt. Hoho.

Det roligaste jag hittade var en påse med Linus gamla cd-skivor. Ojojoj. Vilka godbitar. Såsom Black jack, Blümchen och olika skivor med power ballads. Samt väldigt många absolut music.

De här var dock mina fem favoriter:

image1484

Me & My - Baby boy (singel)
Jill Johnsson - Kärleken är (singel)
Glenmark Eriksson Strömstedt (fullängdare!!!)
Aqua (fullängdare)
Nordman - Ingenmansland (det ska väl inte jag säga nåt om, jag var ju på en konsert med honom i sexan...)

Hahahaha.... Jag hittade även en liiiten påse med några av skivor som var mina. Det hade Helena gjort till mig när jag har fyllt år och så. De var roliga.

Sen tittade jag och Linus på fotbollen på teve (andra halvlek). Det var ju en tråkig match. Sen spelade vi Mario party. Det var kul! Sen skjutsade jag hem Linus vid typ kvart över elva. Utan grejer, för vi orkade inte bära mer. Vi ska fortsätta nästa onsdag istället.

Jaja, kul hade vi iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback