Trampolinträning (Anna)

Ikväll var det verkligen jätteroligt på trampolinhoppningen! Den roligaste gången av alla. Dels var vi inte så många så man fick hoppa massor och dels så gick det bra för oss alla tre idag (med undantag för Ninnis sittvändningar).

Först sa tränaren åt Lotta att sluta sexa sig hela tiden (eller hur det nu var)... Sen började vi hoppa.

Vi tränade lite på passning. Det är viktigt. Det är ju inte lika roligt som att hoppa men man måste ju kunna det med.

image1498
Här passar jag "vågskålen" på Ninni när hon hoppar på rygg.

image1499
Man kan också bli passad med en så kallad inskjutningmatta. Det blir Lotta här.

image1500
Ninni tränar på att sparka badbollen.

image1501
Sen freestylade vi lite. Jag leker ninja.

image1502
Lottas mycket snygga hopp.

image1503
Man ska hoppa på mage med. Då gäller det att vara spänd och RAK i kroppen. Jag försökte förklara att jag har lite svårt att inte puta ut stjärten eftersom jag är så svankryggig.

image1504
Så här ungefär.

Det har iallafall varit asakul!

Nu ska jag ta min spruta och packa vidare. Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vafan säger du? Sittvändningarna satt ju perfekt sen. Ja, nästan iaf..

Postat av: Lotta

Ja visst var det roligt! Man blir alldeles lycklig av att hoppa. Det där med att passa måste jag bara bli lite bättre på... Ni är ju proffs ju :) tack för i kväll!

kram L

2008-02-10 @ 21:57:46
URL: http://www.nogg.se/Lottaesping
Postat av: Jill

Förstår inte hur ni vågar. Jag skulle slå ihjäl mig garanterat... Men det ser skoj ut.

2008-02-11 @ 15:42:30
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback