Smurfar, skidskytte och Camden (Ninni)

Då är jag tillbaka. På den tredje dagen uppstånden. Nu menar jag inte att jag är jesus. Troligare en smurf. Kroppen har kännts som ett enda stort blåmärke så jag blev lite förvånad när jag såg mig i spegeln och inte var just en smurf. Jag som hade börjat fundera på vilken smurf jag skulle vara.

Idag ska jag kolla på skidskytte en stund. Det är häftigt att Anna-Carin Olofsson är så gravid och ändå kan åka. Hon måste för övrigt ha haft världens snabbaste graviditet. På måndagen var hon i andra månaden, tisdagen i tredje och onsdagen den fjärde. (Enligt Aftonbladets välunderrättade källa) Om det går så snabbt att baka en bulle i ugnen verkar det ju inte så jobbigt. Eller som en elev, vars ålder jag behåller för mig själv, förklarade för mig en gång Kvinnor är gravida i 14 månader men oftast kommer barnet ut efter halva tiden. Ok.

Camden market brinner. Det var ju tråkigt. Där har jag haft mycket kul och lite okul. Det var även där jag piercade naveln - något som var kul just då, men som såhär i efterhand är lite okul. Men hey, jag var 18. Tur i oturen att jag inte tatuerade några löjliga tecken i svanken eller nåt i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback