IKEA (Anna)

Igårkväll efter jobbet men innan gymnastiken var jag och Marcus på IKEA. Mitt största mål var att inhandla en potatissticka. Jag kom istället hem med en potatismosare, ett rivjärn och ett LUDDE-låtsasfårskinn. Ganska bra handlat va? IKEA är rätt roligt tycker jag när det inte är en massa skrikande barn där. Det var det inte igår, så Marcus och jag hade det så trevligt så.

Allra trevligast var att äta glass inne på IKANO sen. MMM.

174189-1550
Lite taskigt av Marcus att TVINGA mig som är diabetiker att ta en glass med honom.

Nåja, det gick ju som det gick. Jag fick ont i magen och kunde knappt vara med på gympan. Inte uppvärmningen iallafall. Sen gick det över lagom tills vi skulle börja köra. Konstigt va? Det är så roligt på gymnastiken. Alla är snälla. Jag är mest med Sara, Therese, Linda och Carolina, fast hon var inte där igår. Therese bor också i Mantorp så vi kan samåka. Igår åkte hon med mig. Smidigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback