I T1-hallen (Ninni)

Idag tog vi med oss 34 av våra gymnaster och åkte in till T1-hallen i Linköping. Det gör vi varje höst- och sportlov.
Kul som attans var det. Allt grovjobb som vi gör under veckorna brukar alltid ge resultat när vi är där. Det liksom lossnar. Tjejen för dagen var Elin som fixade 8 flickflack på rad! Häftigt! Ja, resten var ju också väldigt duktiga.

Eftersom det gick så bra - och dagen som vanligt gick alldeles för snabbt - glömde jag nästan bort att fotografera. En bild var allt jag kom hem med. Håll till godo.

174189-1535
Så här ser hallen ut. Åh, tänk om vi hade en sån...

Det ni ser till höger är ett tumbling-golv. Det är som en lång studsmatta. Eftersom allt blir mycket lättare att göra där är det många av tjejernas favorit.

Längst in i bild ser ni den berömda skumgummibassängen. Själv försöker jag hålla mig därifrån då man inte riktigt vet vad för snusk det finns där i. Det går liksom inte att klorera skumgummi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback