Funkar det idag? (Anna)

Hej!

Hoppas att bloggen funkar nu. Jag blir så arg och sluta blogga för alltid när den inte gör det. Men här sitter man ändå...

Igår jobbade jag med Pelle och Arvid. Det kom lite Elvine och sen sorterade jag lite ner på lagret. Jag åt också korv och potatismos. Det gillar jag.

Sen var det gymnastik. Det var roligt. Malin och jag var duktiga och barnen var ganska duktiga :). De fick köra skridskorhopp och rulla stock tills de var alldeles röda i ansiktet. I andra gruppen var bara hälften av alla barn där. Så det var ganska lugnt.

Efter det hade jag gymnastik. Jag tränade på att hjula (jag kan ju inte göra det. Min höft pajar litegrann varje gång, I hate ledgångsreumatism). Det blev lite voltning också. Jag var med Carolina. Vi hade roligt!

image1461
För er som inte har varit i T1-hallen ser det ut såhär ungefär.

Sen såg jag på CSI.

På morgonen har jag faktiskt lagat mat. Nu ska jag duscha. Sen bär det iväg till jöbbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback