Anna, snart 25 år (Ninni)

Barnasinne är bra att ha. Det har min syster. Idag har jag åkt bil med henne. Bilen, som är lite skruttig och närmar sig pensionsåldern, saknar CD-spelare. Istället får man som passagerare nöja sig med kasettband.

Detta fantastiska urval är vad som erbjuds.

174189-1536
Jag tyckte valet var lätt. Vilket band skulle ni ha valt?

Det ska tilläggas att oavsett vilket band man väljer kan Anna recitera dem helt utantill. Så egentligen behöver man ju inte lyssna på banden utan kan lyssna på henne istället.

Nu ska jag kolla på På Spåret. Jag är ju lite pensionärig och ser hellre på det än Let's dance.

Kommentarer
Postat av: arvid

Femboken känner jag inte igen. Den hade jag lätt valt. Jag är ju helt tokig i spänningsromaner.

2008-02-22 @ 22:46:18
Postat av: David

Just "Fem söker en skatt" var en av mina favoritböcker. Jag har säkert läst den fem-sex gånger.

2008-02-22 @ 23:07:45
Postat av: tania

SUUUUNE

2008-02-24 @ 16:16:28
Postat av: Anonym

Jag gillar Sune och Filuren mest. Sune är lite bättre men Filuren innehåller ju sånger och det gillar jag. När mn får sjunga "grönsaker olola" och så vidare.

2008-02-27 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback