WTF (Anna)

I födda-annonserna i Corren idag stod det:

Tomten kom en månad för tidigt. Det blev en Sork.
(och sen ett par föräldrars namn)

Nu undrar jag. Fick de en sork och har skojat till det lite genom att sätta ut en baby-annons? Eller fick de ett barn av någon sort som de ska döpa till Sork? I sånna fall hoppas jag att någon kommer och omhändertar det barnet snabbt för det är ju barnmisshandel att döpa sitt barn till Sork.

Det här ska jag irretera mig på hela dagen. Ikväll blir det FEST!




SORK???

Kommentarer
Postat av: Sarah

Möjligtvis så var paret, eller någon av dem, gotlänningar. Här på Gotland säger de nämligen sork om alla pojkar.

Postat av: Jennifer

säger som sarah. Min bror gjorde lumpen på Gotland och han kallades sork :) Hoppas inte man får döpa ett barn till nått sånt:)

2008-12-13 @ 16:10:19
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Sandy

ha ha ha ha ha!

2008-12-18 @ 16:45:35
URL: http://sandraasplund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback