Kalaset (Anna)

Igårkväll var jag på kalas hos Cici, för Cici och Frida. Det har jag ju redan skrivit. Nu har jag snott lite bilder också, från Cici, och en från Alle. Sån är jag.


Det var en bull-längd, blåbärsbullar, syltgrottor, kanelkakor, chokladbiskvier, kolasnittar och kladdkakemuffins. Mmmm... Samma som i himmelen.


Det var Helena, jag, Josse, Frida, Alle och Cici.


Vi åt och pratade skit. Bara om intressanta saker, som alltid.


Här är en bild när Frida är 26 år. Hohohohoho. Själ är man ju bara barnet.


Eller är det Adrina som är barnet? Hon var också med på kalaset, men hon fick fest apå Cicis (enligt Adrina) schyssta bröstmjölk.

Jag var tillochmed mätt när jag vaknade. Jättebra! Jag kunde fokusera fullt på simningen och OS hela natten.

Kommentarer
Postat av: Tania

hade jättegärna gått ut med dig på fredag. jag ska nog ut men nykter, efter lite nykvarnfestival. jag jobbar nämligen 12 timmar på lördag så det blir ingen alkohol för min del... tyvärr :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback