Snyggaste förstasidan... (Ninni)

... hade idag Östgötatidningen!

174189-1713

Och inne i tidningen ser det ut så här...

174189-1714

För övrigt blev ju Anna och jag också intervjuade av lokal-TV4.
Då såg vi så här bekväma ut:
174189-1711

Ja.
Det kanske har varit väldigt mycket gymnastik nu på bloggen ett tag.
Men det här är min och Annas blogg.
Den handlar om våra liv och det innebär mycket gymnastik.
Men nu ska jag inte blogga mer om gymnastiktävlingen.
Promise!

Annars har jag inte så mycket mer att säga än att det var en jävla skitmatch ikväll.
I alla fall sista två perioderna.
Kan LHC hämta igen det här?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är så otroligt imponerad av gymnaster, hur ni orkar träna och träna och träna!
Jag bugar och bockar.
Ha en fin kväll och lycka till i framtiden.

Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 22:44:37
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback