Det oundvikliga närmar sig... (Anna)

Alla som känner att de vill fira mig på något sätt är hjärtligt välkomna till Sågvägen 1 på lördagkväll. Jag kan inte bjuda på mat men lite snacks kan jag stå för. Jag vill inte ha några presenter eller så, men det vore trevlig om några som är mina vänner ville dyka upp. Kan man inte på lördagkväll, går det lika bra att komma på fredagkväll. Gillar man mig jättemycket är man välkommen båda dagarna. Man kan också få äran att tvätta mitt hår på fredagen om man har tur. Eller diska.



Puss och kram.

image1738
Morfar, Ninni och jag på min första födelsedag. Det var länge sen, 24 år sådär på en höft.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Morfar är coolast! Shades och murre.
Går inte heller att låta bli att kommentera den fantastiska servisen, Annas bastanta figur, Hjerts skruttbil (hade den inte nåt namn?) som vi låste in oss i alla fem, och är det Hans som skymtar vid saaben i bakgrunden?

Man tackar och bockar för inbjudan. Count me in, men det hade du kanske redan gjort?

Puss

Postat av: arvid

ja, på morfars höft.

2008-04-21 @ 22:05:48
Postat av: Anonym

Hej Anna panna!
Lakra bilar dar i bakgrunden, tror att det ar pappa Hans rumpa med. Harlig bild, det var tider det!
Hacken var tydligen aldrig hogre an sa heller.

Hoppas handen laker snart, kommer ihag hur det kanns. Grattis i forskott!
Kramar Linda

2008-04-22 @ 05:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback