Tisdag (Ninni)

Den här dagen började inte särskilt bra, men den har tagit sig efter hand.

N å g o n hade glömt stänga frysen helt igår... (Jag tror jag vet vem det är, använde uteslutningsmetoden. En av oss tre är för kort för att nå upp, och en av oss var inte ens hemma igår. Alltså finns det bara en möjlig bov. Men här ska inte pekas och kalla folk vid namn...) Hur som, tragiken är total. Mina sista två burkar Häagen Dazs Pralines & Cream liknade o'boy. Jag sörjer lite eftersom de är hopplösa att få tag i. Om nån hittar HD Pralines & Cream måste ni meddela detta!

I skolan har det varit bra men det kan jag ju inte berätta om..

Glömde min kalender på jobbet idag, så nu känner jag mig lite naken och sårbar.

Nu ska jag åka på föreläsning i kyrkans hus. "Våga vara en bra vuxen" tror jag är temat men jag vet inte säkert eftersom jag har skrivit ner det i kalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback