Skitrolig kväll! (Anna)

Igår blev det en riktig toppenkväll. Bland de roligaste sen förra gången det var roligt. När man sätter på datorn på morgonen och ser texten till Olas låt "Natalie" på skärmen vet man att det varit en lyckad kväll.

Det var jag och Frida som var här på "förfest" och åt tacos, drack folköl och tittade på Svensson, Svensson. Vi hade väl inga förväntningar alls inför kvällen egentligen och det är ju då det blir som bäst.

Vi hade mycket roligt och sjöng även "In the Shadows" med The Rasmus och skickade till Pelle, något som jag tror var mycket uppskattat.

Sen vid elva-hugget gick vi ut. Vi mötte upp Ninni + Per och Cici + Daniel som varit ute och ätit. Sen gick vi till Platens. Det var så roligt. Sen kom även Pelle och Avve och gänget. Då blev det ännu mer drag på kalaset viill jag lova (som Pelle gillar när jag säger). Oj oj oj vad det var roligt. Hoppas att Ninni lägger ut lite mer bilder, för jag tog inte så många, mitt as. Men några få tråkiga bilder tog jag. Här kommer dom.

image1071
Frida på G.

image1072
Cici

image1073
Ninni och Frida i en euforisk pose.

image1074
Att Daniel är lång går att uttyda av kortets grodperspektiv. Eller så är det jag som är kort.

image1075
Om Per skulle va med på kort så ville han antingen se galen ut...

image1076
Eller se ut som en ledsen hund.

image1077
Det blev väldigt mycket brottning och annan form av slagsmål. Här har Pelle och Ninni precis blivit samt efter en ganska rough omgång på mattan. OK! KO! Inte bar en, utan flera, gånger fick vi skäll av vakterna. De trodde vi bråkadepå riktigt. Det gjorde vi inte. Bara när jag hällde ut den snattande killens drink på bordet.

Annars gillar jag inte att framhäva mig själv så mycket, men jag måste säga att det var jag som stod för kvällens höjdpunkt. Jag satt i trappan och det kom fram en kille, och vi började snacka. Efter ett tag frågar jag om han vill hänga med till baren och handla, och det vill han ju. Jag reser på mig, och GÅR SOM HON I BALLS OF STEEL! Oj, vad roligt det var! Och oj, vad snabbt killen försvann! Tydligen gillade han mig inte längre när jag hade dysfunktionella ben. Haha.

Lägg in mer bilder Ninni.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA!!!JA DÖR! men det är nästan taskigt att blogga om det här när du vet att ja satt hemma o snorade o kämpade med tentan *snyft*

Postat av: Anna

Ja, du missade verkligen nåt. Jag är inte ett dugg avundssjuk på dej som måste plugga. Det är en tid i livet jag har lagt bakom mig. HÄRLIGT :) Kram!

2007-09-16 @ 13:39:22
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

meeeeeeeeeeeeeen jag som tänkte gå dit men så ville de andra till platå.. så typiskt!

2007-09-16 @ 13:48:53
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Pelle

Anledningen till att texten till Natalie var på Annas skärm:
http://www.youtube.com/watch?v=DnCjI37nNnY

2007-09-16 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback