Reminder (Ninni)

Detta berör endast bokcirkelns ärade medlemmar.

Middag serveras i Karlsbo kl 18.30, onsdagen den 19/9. Därefter diskuterar vi boken "Påven Johanna". Jag ber Er särskilt läsa författarens kommentarer i slutet av boken då det är troligt att en stor del av diskussionen kommer handla om huruvida Johanna verkligen har existerat. Att Bokcirkens medlemmar söker ytterligare information om legendens bakgrund uppmuntras men är inte, på något sätt, ett något krav för deltagande.

Efter att desserten intagits i salongen kl 21.00 är det fria aktiviteter.

Med förhoppning om en trevlig kväll hälsar jag Er varmt välkomna till Karlsbo.
Kristin Kellander,
månadens sekreterare i Bokcirkeln.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack. vi kommer så fort vi kan. Vid typ halv sju då. Så kanske jag kan äta nåt. Puss å kram

Postat av: Anna

jag skulle förrsten kalla erat hus för Karlsbo. Men jag kanske har fel. / Eksemet.

2007-09-17 @ 21:40:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: frida

jepp, så fort vi bara kan. (jag räknar ju stenhårt med att få skjuts av någon vänlig själ.)

2007-09-17 @ 22:00:40
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Hanna

Betyder fria aktiviteter typ Grey´s?

2007-09-18 @ 09:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback