Mitt-i-natten-blogg (Ninni)

Oj oj. Systrarna Kellander är tydligen för viktiga och upptagna för att blogga just nu, vi vet att vi är lite slöa på uppdateringsfronten. Det är lite mycket nu helt enkelt.

Ikväll har jag varit hos Hanna tillsammans med Lotta och Carro. Det bjöds på delikat mat i form av kycklingpasta med spenat och soltorkade tomater. Mycket smarrigt, det blir det på nästa syjunta tror jag. Carro, som bor i Helsingborg men var hemma på besök, träffar vi så sällan så det gällde att prata ifatt. Dessvärre går en kväll alldeles för fort när man har trevligt och mycket att prata om. I vanlig ordning glömde jag kameran men jag har blivit lovad att det går bra att stjäla bilder från kvällen på Lottas blogg, som ni kan läsa
här.

Onsdagen:
8 - uppstigning, frukost, snabbscanning av corren, promenad med raggarhunden.
9 - städa inomhus (men jag struntar i att mopsa golven, undra om Helena får en allergisk reaktion då?)
10 - snygga upp i trädgården. Det ser riktigt risigt ut och grannarna har börjat blänga.
10.30 - åka till CG och storhandla.
12 - besök av en kollega som ska kolla in Pers fina stensättning. Fika.
13.30 - förbereda maten till kvällen.
15.30 - gymnastik.
17.30 - stressa hem och fixa det sista inför kvällen.
18.30 - Bokcirkel.

(Jag hoppas att ni förstår att denna planering mest är till för min egen skull och att jag är medveten om att det inte är särskilt intressant. Men om jag eventuellt har en stalker underlättar ju planeringen för denne.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback