Lagesrapport (Ninni)

Javlar och faan. Jag har blivit bestulen. Var i Notre Dame forut (ja har turistas det ordentligt forstar ni) och vi holl alla hart i vara saker. Anna hade till och med ryggsacken pa magen sa hon smalte in fint bland de tyska turisterna. Trots det, i ett obevakat ogonblick blev jag av med min kamera med en massa fina bilder fran resan pa. Man kan ju bara hoppas att det straffar sig hart och snabbt att stjala i en kyrka...

Vi har ocksa hunnit med ett besok pa triumfbagen. Det var fint, som drottning Silvia hade sagt. Sen fick Anna sockerfall sa vi akte hem.

Pappa fyller 60 idag. Det firas rejalt ska ni veta. Ikvall skq vi till la coupole och ata och fira vidare, fast det vet inte pappsingen an saklart. Bara han inte blir besviken att vi inte tar honom med till Lido... Nu ligger alla och powernappar, utom jag som forfarande ar lite for irriterad for att kunna sova.

Annars ar det bra. Hotellet ar mysigt, restaurangerna kanonbra, vadret har varit skrutt men det verkar bli battre, sightseeingen intressant. Vad mer kan man onska sig? Ja, det skulle vara en kamera da...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni inte hemma snart!

2007-09-30 @ 18:17:49
Postat av: frida

vad är det här, jag vet att ni är hemma! blogga då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback