HEJ!!! (Anna)

Hej. Vad gör ni? Jag är hos mamma och pappa. Sen blir det mat, och sen blir det handboll. Jag är faktiskt lite nervös för det. Jag har tillexempel drömt hela natten om olika saker som kan hända när jag ska speaka. I en dröm hade jag tillexempel inget på mig förutom knästrumpor (och ni vet ju hur fula ben jag har i det, var det som störde mig mest i drömmen, inte att jag var naken förövrigt). Jag satte även på reklamskivan i pausen och det var ett band med mig, Helena och Annika från när vi var små. I en dröm blev jag även tvungen att vara med att spela då alla i Mantorp blev skadade. Vi får hoppas att inget av detta händer.

I fredagskväll var jag med Linda. Vi åt fajitas och tittade på teve och hade det allmänt najs.

Igårkväll tvättade jag och såg på Beck. Underbart.

Ikväll ska jag nog se en Beckfilm till. Jag har ju inte sett alla de nya än, men jag gillar dem skarpt (de övriga Beckfilmerna alltså).

Ha de fiint!

Kommentarer
Postat av: Pelle

När du är klar med Beckfilmerna kan du ju alltid kolla på Moreno och tystnaden. Den är skitkass, men min brorsa är med i en liten roll (dubbad eftersom ljudupptagningen visade sig vara för dålig).
Shoppingtips/kartor i Paris (och andra städer):
www.superfuture.com

2007-09-23 @ 17:10:56
Postat av: Anna

Vet du vad Pelle, jag har faktiskt den hemma för man fick den gratis i en tidning nån gång. Men jag har inte sett den. Men jag har hört mycket om Robbans prestationer i filmen, hur han lyfter den från 1- till starka 2+. Enligt honom själv i alla fall..

Postat av: Linda

Jag kan råka plocka ut alla filmerna nån gång så kan du få sortera om de=) Jag o Lina o Jon ska ut på lördag i norrköping för de e tydligen kulturnatt. men vi får ta o gå ut här när du e tillbaka från päääris! är de bråttom o köpa biljett till salem al fakir?

2007-09-24 @ 21:10:56
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anna

Nä vi har väl sålt fyra stycken än så länge. Så det är ingen brådis. Jag säger till när det börjar krisa. Ha det så kul på lördag då. Hälsa! Kram

2007-09-25 @ 21:58:32
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback