Guten morgen alles (Anna)

Först ska jag berätta om nyhetsutbudet i Corren denna morgon.
A) Det var någon som hade blivit våldtagen igårnatt precis där Alexandra bor. Vid hennes hus. Läskigt. Håll dig inne om natten Alle.
B) Gunvor Johannson, Mantorp, hade hittat en utslagen vitsippa på vägen hem från Adelöds marken i torsdags.

Annars är det väl Cici som står för de stora nyhetarna. Men det är h e m l i g t.

Nu är det lördag. Jag är trött. Jag började ju läsa den där boken igår (Påven Johanna) och kunde inte sluta. Summan av kardemumman: jag låg och läste till långt efter fyra, och är aptrött. Men vilken bra bok sen!

Efter jobbet ska jag byta min kamera. Sen ska jag va med Cici. Sen åker jag nog till Mantorp och sover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du att jag har träningsvärk?
Anna till Arvid.

2007-09-08 @ 14:51:00
Postat av: Alexandra

jag var inne när de skedde men var ute 5 på fredag morgonen o rastade hundarna, såg då att hela området var avspärrat. ville vekligen gå in o kolla va som hänt men usch de var ingen kul nyhet

2007-09-10 @ 09:26:27
Postat av: Anna

det förstår jag var äckligt! Tur att du har tre hundar som kan försvara dig!:)

Postat av: Alexandra

ja ingen går förbi mig när jag kommer...

2007-09-10 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback