Ett långt inlägg (Anna)

Nu ska vi se vart vi ska börja. Jo i måndags kom det brev/paket till jobbet.

Det kom bland annat ett brev till våran idrottsförening.
image1059

Sportif är ju ett svårt ord att stava till. Det vet vi alla. Men Storliff?
image1060

Nåja. Det kom ju fram iallafall. För övrigt vek och packade jag ihop tjejrean hela måndagen på jobbet.

Sen var det gymnastik. Först den lilla gruppen på 5-7 år. Sen våran trampett-grupp. Vi körde flickis och tränade på att hjula på en hand (huvudsakligen). Och gjorde volt såklart.

image1062

Sen efter skulle jag ju träna med, men jag fick ju ge upp efter en och en halv timma på grund av sträckningen, ni vet.

Igår var det killrean som veks ihop. Det var roligt. Idag är det jeansreans tur och imorn ska jag dammsuga.

På kvällen var jag först med Cici. Vi lämnade bland annat in min kamera. Det skulle ta typ tre veckor så. Jag får vänta vidare och använda den dåliga kameran så länge.

Sen så var det gymnastik på kvällen. Jag var med på uppvärmningen och stretchen, sen kunde jag inte gå utan åkte hem istället. Annars var det roligt.

Sen satt jag här och var förbannad på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback