Cassandra, tryck på eject så kommer handa ut (Anna)

BTW (by the way), vilka mer än Ninni och jag såg på Klara och Mia i onsdags? Goddamn, vad jag skrattade. Vi gillade verkligen roll-on, det har var ju helt fantastiskt bra. Riktig tjejhumor. Det är kul med nåt att se fram emot på teve.

Ninni gillade Tabitha bäst. Jag gillade när de låtsades vara frisör och kund. Haha, det var ju klockrent.

Nu ska jag lägga mig och läsa i den där boken. När var det bokcirkel igen nu igen? Godnatt!

image1057

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg och hahaha ja va kul det va!!!

2007-09-08 @ 13:54:13
Postat av: Cici

Man kan se programmet på svt.se´s webbtv. Ett litet tips till alla som missade... eller vill se igen

Postat av: Anonym

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=73283&a=899203&lid=puff_882335&lpos=extra_0

2007-09-08 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback