Veckan (Ninni)

Det har varit dåligt på bloggfronten. Jag vet. Men jag har ändå inget intressant att skriva om. Huvudet är proppfullt med jobbgrejer och annars är det mest gymnastik. Det är stökigt och jävligt hemma och ikväll, min första lediga kväll den här veckan, har jag verkligen inte haft lust att städa. Istället blev det pizza och Idol och alldeles strax sovdags.

Imorgon blir det nog desto roligare. Först ska jag jobba på ett bröllop, sen bär det av till Alle på in- och utflyttningsfest med tjejerna. Det blir nog kul det.

Annars är det väl inget sådär speciellt. Jag har inte klätt mig i rött den här veckan, även om jag upprörs av situationen i Burma. (Jag hade visserligen en röd T-shirt på igår, men den stod det More Cowbell på och då räknas det nog inte.) Brittan har förlorat vårdnaden om sina barn. Marion Jones erkänner att hon var dopad, big surprise. En ännu mindre överraskning är att det är Erica Johansson som går ut i pressen och kommenterar det. LHC fick stryk av Södertälje igår, 4-1. Jag glömde att äta bullar igår. Ja, det var väl ungefär det.

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback