TV star! (Ninni)

Anna skötte sig utmärkt på TV. Intressant, snygga övergångar, söt som socker och välartikulerad (nästan ingen läspning alls, inte ens när hon talade om kiss och bajs, märket alltså). Grattis lillasyster, nu har du gjort direktsändning också!

Idag har jag varit i lunbybadet med den skolan som jag vikar som gympalärare på. Därefter var det landskamp på Vifolkavallen för juniorlaget i fotboll. Sverige - Israel. En av de tristaste fotbollsmatcher jag sett, föredrar nästan Mantorp i 4:an. Lyckligtvis hade jag underbara barn som underhållning istället. För den som undrar vann Israel efter ett mål i slutminuten.

Nu är det dags för bokcirkel i Värsta (eller Väderstad för utomsocknes).

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh finns de på band?? För jag skulle spela in de eftersom ja inte va hemma o självklart var inte videon inställd på rätt kanal...så ja missa hela moviestargrejen...=( Vilken miss!

Postat av: Ninni

Ja, jag spelade in det. De är inte så hippa på kanal lokal att det går att ladda ner programmet. Hemsidan är från 90-talet... Du får gärna låna.

2007-10-17 @ 22:54:09
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Jääääss! jag har oxå vart med på TV en gång i högstadiet...man såg hela min rygg...trodde de kunde va början till en karriär som skådespelare men icke!!

2007-10-18 @ 14:26:41
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback