Måndag (Anna)

Hej gott folk!

Idag är det måndag. Jag har jobbat. Först på mitt riktiga jobb sen på gymnastiken. Det har varit helt makalöst spännande som alltid. På vuxengympan var det tillexempel någon som fes så det luktade avlopp och jag fick pina i genom sit-upsen endast andandes genom munnen. Fast det är ju inte heller så trevligt att andas in skiten, så att säga. Jag har en misstänkt, men inga bevis (som tillexempel en randig kalsong).

På jobbet hände det inget speciellt. Förutom att vi åt lunch från Thai Coconut och det var panäng. Det är min favorit (om nån vill bjuda mig på mat). Sen gick det sönder en kartong med kartonger. Vilken fadäs!

På gymnastiken bröt en stor kille nästan ryggen. Ajaj, det blev lite läskigt. Tur att Malin är sjuksköterska och hade kraft i arm och mod i barm och löste situationen galant.

Nu är jag hos Ninni. Nu ska jag åka hem.

image1101

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill bjuda dig på panäng! Säg bara till när du har tid så ska jag laga en mumsig måltid! Kraaam

Postat av: Anna

ja.. nån kväll i nästa vecka, vad sägs om onsdag? kram

2007-10-03 @ 16:06:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback