Glad FN-dag! Eller vad man nu säger... (Ninni)

Morrn morrn på er alla läsare!

Vilken vacker dag! Svinkallt, eller friskt som en del väljer att kalla det, men vackert. Ett av morgonens glädjeämnen. Något annat som gör morgonen bra att dricka te och läsa mail som man blir glad av!

Imorse steg jag upp i ottan, som vanligt. Just idag för att vikariera på den där andra skolan som jag jobbar på på onsdagar. När jag kom dit visade det sig att de skulle ha FN-samling nu på morgonen och att de hade glömt att meddela mig att jag ska börja först kl 10.30. Jaja, såklart att det hade varit skönt med sovmorgon, men nu fick jag ju lite extra tid att arbeta med de kommande utvecklingssamtalen, blogga, facebooka och lite annat.

Hoppas att ni får en bra dag och njut av det fina vädret! Särskilt du födelsedagsMalin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback