Dagens historia (Anna)

I morse hos den beryktade gynekologen hände ju förresten en rolig sak. Det var ett ganska roligt missförstånd i en dialog. Ungefär följande:

Gynekologen: Tar du någonting för magen nu när du äter så många mediciner?
Anna: Näe... Jag försäker ta en shot på morgonen. Men helt ärligt är det så äckligt att jag nästan spyr.
G: En shot... Jaha...
A: Det finns ju med smak nu, passionsfrukt till exempel, och det är ju lite bättre men det är fortfarande äckligt.
G: (Lång tystnad) Jahaa.
A: Jaa... (Jag skruvar på mig lite besvärat)
G: Ja det kan ju hjälpa lite med en shot... Men tänk på att du inte kan köra bil under dagen om du gör det.
A: Ja alltså jag menar ju en sån där proviva shot.

(Trumvirvel med skrivmaskinspling på slutet)
(Det känns fint att jag ser ut som en sån som super till varje morgon.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha!! Nu e ja hemma i haninge o kommer stanna till nästa fredag, så tyvärr måste ja tacka nej till halloweenfesten. hade ju vart så kuuuul annars! men sen får vi faan ta o gå ut! baske mig! kraaaam

2007-10-29 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback