Aptitretare (Ninni)

I går var det rajtantajtan! Dessvärre är jag ju fortfarande kameralös så bilder får komma senare när anna har tillgång till dator. Det knäpptes friskt vill jag lova så ett eller annat guldkorn ska hon nog kunna vaska fram ur samlingen.

Vi åt och drack. Först på Djinghis där vi åt buffé tills vi nästan kräktes en skvätt för att få plats med mer. Jägarns vad gott det var. Sen satt vi i plastbunkern på sportif där vi förvärmde lite (i dubbel bemärkelse eftersom det var så kallt att alla trängdes runt kupévärmaren). Vi hade bebopturnering. Anna och arvid var tyvärr oslagbara, kan bero på att de har tränat. Jag var nåt så fruktansvärt dålig att jag nu måste köpa en egen och smygträna inför nästa gång.

Sen gick vi till platens och det var också kul. Men det är väl bara att erkänna att man inte är 20 längre. Vi åkte hem vid ettsnåret med ursäkten att vi hade börjat så tidigt.

174189-1126
bild från platensbar.com

Om ni inte kan vänta tills anna lägger in fler bilder kan ni kika in hos
frida.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hade varit kul att vara med. Framförallt på BEBOPturneringen!

2007-10-14 @ 16:18:51
Postat av: Anna

Tss. du hade inte haft en chans, boss. Ninni klarade nio!!!

Postat av: Pelle

Härligt, vilket instrument spelade hon?

2007-10-16 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback