Min helg (Anna)

Hej!
Igår kväll var jag hos Cici med Helena och Frida. Det var trevligt, vi tittade på schlagern och dippade saker som vi sen stoppade i munnen. Jag hade uppsvälld mage (från den ölen jag drack i fredagskväll) och gick hem när de andra tog fram singstaret. Hoppas att de hade en fortsatt trevlig kväll.

Idag åkte jag till Linda kvart över tio och kom hem halv åtta. Vi pluggade hela tiden förutom när vi åt mat. Fan vad vi är duktiga.

Nu ska jag leka med Marcus faktiskt och se på Wallander. Det tycker jag faktiskt är bra, så det så!

Kommentarer
Postat av: Tania

På fredag. Shout out louds och en massa andra band på skylten. Ska du med? hoppas på bra väder och en fjortisfylla utomhus, det är ju alkoholfritt på skylten. :)
puss

2007-05-14 @ 14:25:03
Postat av: Anna

ja det vore nog trevligt... jag tror att jag kan, om det inte ska va syjunta... kram!

Postat av: Tania

och men säg till bara jag ska dit i alla fall.. vore skoj. och nya skivan är helt underbar. =)

2007-05-15 @ 12:00:19
Postat av: Anna

ja den har jag såklart. jag har köpt så mycket nya skivor på senste!

Jo ja ringer om jag ska dit!

Kram

2007-05-15 @ 19:04:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback