God morgon (Anna)

Idag är jag trött. Jag hade velat sova till tio, minst, idag. Men nej då, klockan halv nio måste jag ju äta frukost. Sen ska jag jobba idag. Och sen ska vi ha gymnsatikavslutning i T1-hallen. Om vi kommer in... Jag har inte fått nån kod in eller så, bara ett bokningsbesked. Så jag hoppas att det är öppet av sig själv liksom, annars står vi där som fån. Men typ halva gruppen kan inte komma. Där får man som tack för att man ordnar nåt.

Jag morgonlyssnar på lite musik. Regina Spector

image438

Kommentarer
Postat av: Tania

åååh. hon är bra

2007-06-02 @ 10:40:55
Postat av: frida

alldeles fantastiskt bra!

Postat av: Anna

japp... jag vill inte skryta, men jag har rätt bra smak. och dessutom är jag ödmjuk!

2007-06-04 @ 21:28:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback