Syjunta (Anna)

Ikväll har det varit syjunta. Vi var hemma hos Frida. Det bjöds på en fantastiskt buffé. Det var hemmagjorda kycklingfärsbiffar, sallader av olika slag och det bästa... PIZZABULLAR! Sen bjöds det på glass och jordgubbar och Frida hade bakat sockerfria kakor. Vilken ängel va?

image715
Frida broderade sin inköpslista.

image716
Cici stickade en tröja till sig själv i naturgarn (viskos???).

image717
Alexandra målade naglarna.

image718
Stina (gueststaring) stickade en mössa...

image719
...och det var tydligen skitroligt!

image720
Ninni skulle även hon försöka sig på att sticka en tröja. Men det är ju sjukt svårt att räkna till 89! Helena gjorde placeringskort till festen i helgen.

image721
Såhär fokuserad måste Ninni vara när hon stickar!

image722
Såhär fokuserad är Cici.

image723
Alle försökte mest se snygg ut. Jobbigt...

image724
OBS! Bilden är arrangerad.

image725
Frida försökte brodera trots de onormala gästerna.

image726
Stinas (aka vattenskallens) fina mössa blev klar.

image727
Synd bara att jag inte är så bra på att ta kort. Eller är det kameran?

Nu ska jag sova. Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Cici

jag bara måste nog sticka en mössa. Stinas var ju grym.

Postat av: Anna

ja. gör en till mig med. Kanske i prsent när du fyller år...

2007-07-05 @ 10:13:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback