Överraskningsbröllop är inte Helenas grej (Anna)

Jag fick ett ARGT samtal från Helena när vi höll på och stänga idag. Hon hade tydligen nån vän till Daniel som hade bjudit in alla på fest och sen skickat ett meddelande en timma i förväg och berättat att det blev ett bröllop. Det där med överraskningsbröllop är det värsta Helena vet. Jag är inte sen att hålla med. Fy vad äckligt sånnt är. Nu bev Helena iallafall tvungen att försöka hitta en present. Vi gick till DUKA. Där hittade vi en present. Sen gick vi till Burger King och åt/drack.

image782
image783

Hoppas att festen blir kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag trodde faktiskt att Helena o Daniels fest var likadan med tanke på alla gäster o dyl. Antagligen för att jag visste om detta paret som gjorde denna grejj. Men jag håller med Helena, ska det vara bröllop så vill man banne mig veta, man vill vara fin o ha en fin present!

Postat av: Josephine

Ps. Hur hann ni iväg o handla present och äta om de bara fick reda på det en timme i förväg?

2007-07-15 @ 09:50:10
Postat av: Anna

De gick inte på bröllopet. De hann ju inte dit i tid så vi hängde lite på BK (burger king)istället.

2007-07-17 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback