Mantorp (Ninni)

Idag har varit en bra dag. Ragge den onde bet mig visserligen i ena skinkan då jag reste mig från soffan, men bortsett från det har det varit bra.

Min lärarinnekollega Anna har varit här på lunch. Trevligt och mycket prat. Jag drack sex koppar te och kände mig helt prillig efteråt. Och kissnödig.

Ikväll har Daniel, Cecilia, Per och jag  varit hos pers kusin för att kolla in deras hus. Också trevligt. Det är kul att Cici och Daniel ska bli Mantorpare.

image799
Daniels och Cicis hus som kommer att se ut som...

image800
...Thomas och Ellinors hus när det är klart.

Nu ska jag sova. Jag öppnar på fritids imorn och då måste man vara pigg och glad klockan sex när kidsen kommer.

Kommentarer
Postat av: Andre

Hej Ninni,
Kan du hälsa Anna att vi vill se en bild på den nya frisyren, samt att hon lovade vara rolig redan i helgen som gick, men att jag inte är riktigt nöjd. Tack!
:)

2007-07-19 @ 15:43:06
Postat av: Anna

Nä. Jag lovade att va rolig nu i helgen och det ska jag banne mig hålla. Det var förra helgen jag va tråkig du vet, med spel och sånt. Men på lördag blir det fest.
Då kanske även ett och annat frisyrkort dyker upp.

Postat av: Andre

Ah, aha! My bad, jag var för ivrig helt enkelt...
Då sätter jag mig i bersån och inväntar helgen.

2007-07-20 @ 08:48:06
Postat av: Anna

japp, imorn då jävlar ska ja va rolig! Försök hålla hästen...

2007-07-20 @ 22:18:40
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback