Grattis Mia (Ninni)

Idag fyller Pers mamma Mia år. Vi har varit där och kalasat på smörgåstårta och umgåtts med delar av Pers släkt. Det var trevligt! Som vanligt glömde jag ta med kameran. Jag har visst slappat till på sistone...

174189-712

Pappa Jim, födelsedagsfiraren Mia, Mamma Eva och Pers pappa Janne.



Därefter blev det ilfart till Lkpg för syjunta hos Frida. Vi skrattade mycket som vanligt. Anna fotade och kommer med största sannolikhet publicera bilder och blogga om det senare.

Nu ska jag sova. Öppnar på fritids imorgon igen så klockan ringer 05.15. Usch...

Kommentarer
Postat av: Cici

hej. o glöm inte stickningen imorn.

Postat av: Ninni

Nepp. Nu sitter jag här på jobbet och stickar. Jag är ensam ska tilläggas... Puss

2007-07-05 @ 06:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback