Fredagsmys (Anna)

Fredagar är verkligen min slappardag. Jag gör aldrig nåt då, mer än tittar på teve och äter popcorn. Det är skönt. Jag gör alltid nånting annars så det är skönt att ha en slapp kväll i veckan att se fram emot.

Jag vill be om ursäkt att det dröjde med bloggandet, men det har ju inte funkat (som vanligt).

Imorse när jag dammsög på Sportif (ja, bakis och sammsuga, fy fan) så dammsög jag upp en pom frits. Ja, hur den har hade hamnat bland barnkläderna har jag ingen aning om. Men det var lite intressant, tycker jag.

Jag berättade väl att mina katter bröt sig in i mina matlådor jag gjorde igår morse och åt upp dem? Jo visst, vet ni, vilka as de är.

image844
image845

Imorn är det lördag! Jihoo!

Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Mmm - fredagar är verkligen ljuvliga. Min favvokväll är dock torsdagar för de är så satans kravlösa. Men okej - fredag, lördag och söndag är inte fel de heller... :-)

Postat av: Tania

det är därför det blir fel. för vi går alltid ut på fredagar. då är platens roligast!!! så ändra rutiner :)

2007-07-27 @ 23:23:59
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Nä... jag jobbar ju alltid på lördgaran. Dessutom går jag in gratis alla dagar på platens. Tydligen. Hoppas ni hade roligt igår! Kram!

2007-07-28 @ 10:18:11
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

Ja torsdagar är ju inte dumma heller förresten, men frdagr e lite bättre. Bara en dag kvar å jobba till en dag ledigt. Dessutom är det bara "dåliga" serier att titta på då, och jag måste erkänna att de är rätt roliga tycker jag :)

2007-07-28 @ 10:20:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Nisse

Sluta använda orden "as", det sänker dina blogg. Det är heller ingen merit att vara, vare sig "full, bakfull eller dagen efter". Det sänker ännu mer. Bottennapp.

2007-07-28 @ 13:55:19
Postat av: Johnny Cider

Nisse, sluta skriva "dina blogg". Sluta hävda att "as" är flera ord. Och om det stör dig att systrarna Kellander skriver vad fan dom vill i sin egen blogg... sluta läs bloggen.
puss Johnny

2007-07-28 @ 14:52:52
URL: http://cidermobileblog.blogspot.com/
Postat av: Tania

ja men jag menar inte att det är gratis på fredagar som gör det bättre. jag menar att det är roligast musik och folk då ju! Jag tycker det är skönt att gå ut på fredagar för helgen blir längre då.. lördagen jättelång och söndagen med. men att du jobbar på lördagar gör det ju såklart svårare. men nån gång kanske? För platens e ingen hit på lördagar. då är jag hellre hemma =)
Nisse. som jag säger till alla som klagar: SLUTA läs bloggen om det stör dig så otroligt. Svårare än så är det inte. Gillar man "as" så gör man. är det inte meningen man ska vara sig själv helt enkelt i sin blogg?
Asmånga kramar från Tania

2007-07-29 @ 14:45:06
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback