Fest imorgon! (Ninni)

Känner mig riktigt laddad inför morgondagens fest! Cici kommer hit på lunch redan vid två. Det blir pasta och köffärsås eftersom vi kom fram till att det kan vara bra med något "stadigt", då vi planerar svänga otaliga bägare. Klockan tre ska vi korka upp skumpan. (Jag känner mig som 20!)

Därefter ska vi göra oss festfina. C och jag har fått det ärofyllda uppdraget att vara bordsdamer till den hemliga gästen. Därför får vi väl fixa oss lite extra... Klädångesten har dock uteblivit. Tänkte ha den rosa klänningen som jag ser gravid ut i, men det gör inget för då kan jag äta hur mycket jag vill av Helens goda mat utan att det ser konstigt ut. Fatta att Helena har gjort en trerätters middag till 90 pers!!!

Vid sexhugget bär det av till Skänninge. Det är pappa Jim som ska skjutsa. (Jag känner mig som 15!)

Nu ska jag fortsätta sticka på min gula tröja en stund innan det är dags att sova. (Jag känner mig som 80!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback