Blandad kompott (Anna)

Hej!
  Anna här. Jag håller på att tvätta lite. Det är grejer det. Jag tvättar tre tvättar, en svart, en vit och en färgad. Det är bara underkläder och strumpor. Och två koftor. Men nu ska jag inte berätta mer om det, för det är inte så intressant tror jag.
  Idag har jag först vart hos doktorn. När jag skulle lämna blodprov var det självklart en ny kille i min ålder som var jättenervös. Han hade jobbat i sju dagar berättade han för mig. Han berättade också hur nervös han var för att sticka fel. Det kändes inte jätteförtroendeingivande. Jag sa att om han skulle sticka fel så skulle jag slå ihjäl honom. Den stackars killen svettades ännu mer på överläppen. Men allt gick bra tillslut, de skulle bara ha fyra rör så...
  Och så självklart ett urinprov. Jag fick en liten skål att pinka i, och självklart låg toan ca 200 meter från labbet och jag fick promenera med min pinkskål genom korridorerna och heja glatt på förbipasserande. Det var ju hemskt tur att jag inte ätit sparris.
  Sen var det jobb. Det var Mats och jag, men både Arvid och Pelle + Bill var förbi ett tag. Hela gänget, härligt. Jag fick ett litet partytwister av Arvid i present som man kan ha med sig överallt. Så nu blir det ingen hejd på det.
  Efter jobbet träffade jag på Erik och Andreas (Siwan) från gymnastiken. Vi ska ut och öla nästa vecka. Det ska bli kul!
  Nu ska jag väl ta hand om min tvätt. Jag ska ta insulin också, för det har jag visst glömt. Oj då.

Kommentarer
Postat av: frida

partytwister? det låter ju alldeles lysande!

Postat av: Helena

På tal om att öla så kan jag inte på fredag. Jag ska visst till Köpenhamn då. Vi får ta't en annan dag. Puss

2007-07-19 @ 22:51:51
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Linda

Ska vi köpa varsin biljett till winnerbäcken eller? Kom på att jag väldigt gärna vill åka till ullared nån gång i höst o köpa fula trosor, kan behöva lite äventyr:) Snart kommer ja tillbax till Linköping. Om du skulle våga dig hit nån gång skulle ja bjuda dig på veggobuffe på Herrmans...bara så du vet! Sen skulle ja ta med dig till Konsum så du fick titta på Jonas..bara en sån sak! Aja, hoppas du lever o frodas! Puzz o kram

2007-07-20 @ 20:07:08
Postat av: Anna

Frida you bet, lysande it is indeed! Och smidigt (som jag när jag kör twister faktiskt...).
Linda, ja men det kan vi göra. Jag vill också till ullared. Det tummar vi på. Jag ska köpa strumpor och roliga hattar och annan skit. Ja jobbar ju jämt annars vore det trevligt att hälsa på, det är mest konsum som lockar... Ha det underbart! Kram kram

2007-07-20 @ 22:22:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback