Gymnastik x 2 (Anna)

Igårkväll var jag hemma hos mamma och pappa. Då ville jag inte skriva nåt utan bara umgås. Men som vanligt på måndagar hade Ninni och jag barngymnastik. Då har vi två grupper på 5-7 år och 8-12 år. Det är roligt att ha gymnastik tycker vi, men det är mycket roligare att ha torsdagsgruppen än måndagsgrupperna. För de i torsdagsgruppen är så duktiga! Av de i stora gruppen igår kan typ sex av tjugo stå på händer mot vägg. En del kan inte ens göra kullebytta. Jag förstår inte hur man kan vara så dålig att man inte ens kan det! Eller stå på händer. Vad gör egentligen dagens barn nuförtiden?


Vi tränade lite handstående, långkullebytta och kullebytta på plint, mm.


Ikväll har jag och Cici vart på våran gymnastik. Vi går två gånger i veckan i T1-hallen för Nikegymnasterna. Det är så roligt! Fast jag är helt klart sämst, men sen har man ju reumatism också, hur lätt är det att vara bendy då? Ikväll var ju inte jag med såklart (se nedan) men vi tränade flickis, salto och wallflip. Allt kan jag redan. Eller...

174189-20174189-19
Cici försöker vara lik vig som Nico (längst fram) och våran ledare (längst bak). Visst är hon det? Trots att Nico är den vigaste person jag träffat. Han kan nog peta sig i öronen med tårna. Båda samtidigt...


Visst är hon vig och vacker?

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Cici

God Damn, snygga bilder! O tack för mejlet

Postat av: Anna

får ni hoppa trampett och så också?! tävlar ni eller är ni bara "oldies"? gud vad sugen jag blev på att träna gymnastik igen!

2007-02-26 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback