Kärringar i bil.. (Ninni)

Igår var vi ju på gymnastik. Jag plockade upp de små gymnasterna på vägen in till linköping. Bilen var alltså full av glada och förväntansfulla barn och stämningen var på topp.

Vi åkte på en mindre väg i typ tre minuter och hela tiden låg jag bakom en annan bil. Bilen framför mig stannade vid en stoppskylt och jag stannade en bit bakom. Helt plötsligt börjar bilen framför backa mot mig. Samtidigt som jag slänger mig på tutan smäller det till. Snacka om att hon måste ha fått hjärnsläpp. Galna människa! Jag flög ut ur bilen och frågade vad i helvete hon höll på med. Sen såg jag tre par öron som fladdrade vilt inne i bilen och hejdade mig. Och tanten kunde ju inte rå för att hon antagligen inte borde ha körkort. Eller? Hon kanske skulle prova att titta i backspegeln, åtminstone nån gång ibland.

Men jag tog det ganska bra måste jag säga. Det kunde ju varit värre. Ingen blev ju skadad.

Men Per.. Han är inte jättenöjd. Milt uttryckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback